Porto
  • Начало
  • Контакти
  • Карта на сайта
  • Област Смолян
    • За областта
    • Общини
      • община Баните
      • община Борино
      • община Девин
      • община Доспат
      • община Златоград
      • община Мадан
      • община Неделино
      • община Рудозем
      • община Смолян
      • община Чепеларе
    • Географско положение
    • Икономика
    • Култура
    • Държавни институции в Смолян
  • Кабинет
    • Областен управител
    • Заместник областни управители
    • Връзки с обществеността
  • Администрация
    • Структура
      • Органиграма за Областна администрация Смолян
      • Главен секретар
      • Дирекция АПОФУС
      • Дирекция АКРРДС
    • Областни съвети
      • Областен съвет за развитие
      • Областен съвет за тристранно сътрудничество
      • Областен съвет по сигурност
      • Областен съвет за намаляване на риска от бедствия
      • Областен експертен съвет по УТ
      • Областен съвет за устойчиво енергийно развитие
      • Областен съвет за противодействие на корупцията
      • Обл. съвет за сътрудничество по етнически и инт. въпроси
      • Областен консултативен съвет по горите
      • Областен съвет по култура
      • Областен съвет по земеделие
    • Областни комисии
      • Комисия по заетост към ОСР
      • Постоянна областна епизоотична комисия
      • Комисия за работа с предложения и сигнали
      • Обл. комисия за разглеждане на промени в транспортни схеми
      • Областна комисия за безопасност на движението по пътищата
      • Областна комисия - Военни паметници
      • Комисия за разглеждане на документи по ЗПГРРЛ
      • Комисия - анкети удовлетвореност
      • Областен щаб за изпълнение на ОПЗБ
      • Звено за координация, мониторинг и оценка на ОСРСУ
      • Звено за координация, мониторинг на стратегия - роми
    • Антикорупция
    • Декларации по чл. 35, ал. 1 от ЗПКОНПИ
    • Декларации по чл. 12 от ЗПУКИ (Архив)
  • Документи
    • Бюджет
    • Отчети
    • Контрол върху решения на ОбС
    • Настоящи проекти
      • „ИНТЕРРЕГ V-А Гърция – България” 2014-2020 г.
    • Приключили проекти
      • ЕТС „Гърция – България” 2007 - 2013
      • ОПТНС "Югоизточна Европа 2007-2013"
      • Финансов инструмент за гражданска защита
      • ОПАК
      • ПУДООС
      • ФАР
    • Стратегии и планове
    • Харта на клиента
    • Вътрешни правила
    • Регистри
      • Областен регистър на военните паметници
    • Пожароопасен сезон
    • Заповеди
    • Инструкция
    • Вътрешни правила за документооборот
    • Областен план за развитие на горските територии
  • Информация
    • Профил на купувача през ЦАИС ЕОП
    • Профил на купувача
    • Обществени поръчки - АРХИВ
    • Заповед за одобряване на списъци по ЗДОИ
    • Секция "Достъп до информация"
    • Информационна брошура по ЗПФКПП
    • НАТУРА 2000
    • Предстоящи информационни дни по проекти и програми
    • Актуални отворени процедури по ОП и други източници
    • Политика за защита на личните данни
    • ИЗБОРИ
      • Избори за ЕП 2019
  • Услуги
    • Административни услуги
    • Електронни административни услуги
    • Административен контрол
    • Деловодство
    • Анкети за удовлетвореност от предоставените адм. услуги
  • АВиК
  • COVID-19
  • Област Смолян
  • Информация
  • Предстоящи информационни дни по проекти и програми

Среща "Наука за бизнес"


Наука за бизнес: Иновациите са тук

БАН и ИАНМСП обединяват сили за първото по рода си събитие, което ще покаже разработките на Академията, готови да се превърнат в успешен бизнес

Изпълнителната агенция за насърчаване на малките и средните предприятия (ИАНМСП) и Българската академия на науките (БАН) обединяват сили за първото по рода си събитие, което ще представи последните иновационни разработки на Академията, готови да се превърнат в успешен бизнес. Събитието под надслов „Наука за бизнес“ цели да покаже на българските бизнес среди, че БАН произвежда множество продукти и технологии, готови да излязат на пазара или да бъдат внедрени в производството за оптимизация на процесите в предприятията.

Основна мисия на „Наука за бизнес“ е да постави още едно стъпало по пътя на изграждането на устойчива институционална среда за сътрудничество и взаимодействие между българската наука и бизнеса. Събитието ще се проведе на 10 март 2020 г., от 10.00 часа, в Иновационен форум „Джон Атанасов“ в София Тех Парк, като ще събере на едно място представители на институтите, лабораториите и Единния център за иновации към БАН и десетки български предприемачи, собственици на компании и иновационни ентусиасти. 

В рамките на форума ще бъдат представени съвместни проекти между БАН и българските предприятия, успели да се наложат на пазара, както и научно-приложните продукти и технологии на изследователи от Академията, по които се работи в момента. С редица презентации събитието ще покаже най-интересните проекти на Академията за оптимизация на индустриалните задачи, 3D цифровизация, енергийна ефективност, водородни технологии, екология, преработка на отпадъци,  електро- и топлопроизводство, съхранение на енергия, медицина, фармацевтична промишленост, лозарство, винарство и много други.

Гостите на „Наука за бизнес“ ще могат да се докоснат до прототипи на най-новите изделия, създадени в научните институти на БАН, изложени на щандове във фоайето на зала „Джон Атанасов“ в София Тех Парк, както и да установят контакт с представители на Академията и Изпълнителната агенция за насърчаване на малките и средните предприятия.

Нетуъркинг зоната ще даде възможност за създаване на нови контакти между компаниите с интерес в иновационното инвестиране, представителите на науката и държавните институции.

За събитието e необходима предварителнa регистрация тук: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfSCDqLvVXfVLmWO9sFjQhozuyeVETaQ6yiEtfm0P2l2x9uWw

Регистрационна форма за участие в среща "Наука за бизнес"

Срещата "Наука за бизнес" се организира от Българската академия на науките съвместно с Изпълнителната агенция за МСП, като целта е да се създаде институционална среда за сътрудничество и взаимодействие между българската наука и бизнеса.
Събитието ще се проведе на 10 март 2020 г., от 10.00 часа, в Иновационен форум „Джон Атанасов“ в София Тех Парк, като ще събере на едно място представители на институтите, лабораториите и Единния център за иновации към БАН и десетки български предприемачи, собственици на компании и иновационни ентусиасти, в следния предварителен формат:
- Първа част – представяне на съвместни проекти между БАН и фирми – примери за съвместно сътрудничество между бизнеса и БАН ( представени от фирми);
- Втора част – представяне на продукти, създадени в институтите и лабораториите на БАН и как тези продукти или решения са се наложили на пазара и в практиката (представени от институтите на БАН);
- Трета част – представяне на научно-приложни технологии / разработки / проекти на изследователи от БАН, по които се работи в момента и за които има нужда от партньорство с бизнеса или други научни институции.
Паралелно във фоайето на зала „Джон Атанасов“ ще има на разположение щандове/изложение на продукти/прототипи на БАН.
Събитието ще завърши в неформална обстановка и възможност за двустранни срещи.

Във връзка с провеждането на събитието, организаторите събират, съхраняват и обработват Вашите лични данни съгласно Регламент (ЕС) 2016/679 и Закона за защита на личните данни на РБ.

Линк - https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfSCDqLvVXfVLmWO9sFjQhozuyeVETaQ6yiEtfm0P2l2x9uWw/viewform


Предстоящи информационни дни по проекти и програми


Обучение на 13 май 2019 г., хотел Кипарис Алфа, гр. Смолян

Предстоящи информационни дни по проекти и програми


Първата международна конференция по Емоционална интелигентност ще се състои в София – 15-18.04.2019 г.

Първата международна конференция по Емоционална интелигентност в София ще представи водещи имена в психологията и научни подходи, които са приложими в израстването на бизнес лидерите

На 15-и април в София започва Седмицата по Емоционална интелигентност. Събитията включени в нея – Първа международна конференция и сертификационно обучение се организират за първи път в България. Те ще представят научния подход към тази сфера на психологията и нейното приложение в бизнеса. Организатор на събитията е Фондация за развитие на Емоционалната интелигентност в България и лично нейния основател – д-р Антонина Кардашева, д.пс.н. 

Темата за умението да управляваме емоциите си, като важен фактор за изграждане на устойчив бизнес модел на поведение се очертава като все по-актуална в стратегическото лидерско развитие. Различни изследвания показват значението на Емоционалната интелигентност като отличителна личностна черта на лидерите. Значимо е и мястото ѝ като водещ компонент при работа с хора и развитие на екипи. Самосъзнанието, знанието и умението да се управляват предизвикателствата в конфликтна ситуация са най-добрия стандарт и ефективен инструмент на съвременната бизнес среда. Нашата самооценка и самоуважение зависи от нивото на Емоционалната ни интелигентност. Самоуважението е увереност в личния успех, убеденост в качеството на личните постижения, добро самочувствие и позитивна оценка за себе си. То е много важна характеристика от личността на мениджъра и лидера, и ролята, която той изпълнява в своята бизнес среда.

Авторът на Теорията на Емоционалната интелигентност като личностна черта проф. Константин В. Петридес ще се включи със специална онлайн лекция в програмата на Конференцията. Той е основател на Лондонската психометрична лаборатория и професор по психология и психометрия в University College London (UCL). Неговите Въпросници за изследване на Емоционалната интелигентност като личностна черта (TEIQue) се използват в цял свят за приложни и научни изследвания.

„Емоционална интелигентност е  отличителен белег и е личностно качество на индивида. Тя има решаващо значение за успеха, както вътрешен (психологически), така и външен (във външния свят).“ – анонсира своята тема на Конференцията проф. Пертидес.

 

Емоционалната интелигентност в стратегическото лидерство ще разгледа в своята лекция проф. Мария Радославова – в специално онлайн включване от САЩ. Лектор в Катедрата по Мениджмънт в Бизнес колежа към Калифорнийския университет на Сан Франциско, тя е автор на книгите "Психологически механизми на възникване и функции на удовлетвореност от труда" и "Психичното въздействие на ръководителя върху сътрудниците в организацията".

„Трите компонента на Емоционалната интелигентност могат да бъдат мощни движещи сили за използване на различни комуникационни умения в хоризонталното и вертикалното взаимодействие на мениджърите с членовете на организацията и с партньорските организации. Като цяло мениджърите на организации, които притежават висока Емоционална интелигентност намират много възможности да общуват положително и да помагат на служителите си да развият нагласи за постижения, да научават нови неща, да израстват и да ги мотивират да допринесат за успеха на организацията.“ – сподели в интервю за предстоящата Конференция в София проф. Радославова.

Седмицата по Емоционална интелигентност включва Международна Конференция, която ще се проведе в хотел Новотел София на 15-и май и сертификационно професионално обучение на две нива в периода от 16 до 18 април с водещ д-р Джон Пелитери - президент на Международното общество по емоционална интелигентност, Ню Йорк, САЩ. Програмата на обучението ще предостави на участниците експертно знание по емпирично-базирани резултати за емоционална интелигентност, ефективни стратегии и умения в прилагането й във всички сфери на социалния живот. Сертификатите ще дадат легитимност и възможност на участниците да развият и прилагат знания по емоционална интелигентност в разнообразна работна среда и условия.

Партньори в Седмицата на емоционалната интелигентност са Българската асоциация за управление на хора (БАУХ), Фондация „Дарби", STOOS, Българската асоциация за тренинг и развитие (БАТР), Консултантската компания за развитие на човешките ресурси „Заедно“, Американски университет в България, Югозападен Университет „Св. Неофит Рилски", Нов Български Университет, Институт за социална и емоционална интелигентност, платформата YOUth TALENTs и Българската младежка спортна асоциация.

Пълната програма и регистрацията за участие са на сайта  http://www.foundation-ei.com/


Предстоящи информационни дни по проекти и програми


Информационни дни за представяне на 5-та покана по Програмата INTERREG V-A Гърция-България 2014-2020

Управляващият Орган, Националният Орган (Дирекция „Управление на териториалното сътрудничество“/ МРРБ) и Съвместният секретариат на Програмата INTERREG V-A Гърция-България 2014-2020 организират информационни дни за представяне на 5-та покана за набиране на проектни предложения „Грантова схема за подкрепа на малки и средни предприятия за стимулиране на растежа им и разширяване на икономическата им дейност извън местните пазари“, в рамките на Приоритетна ос 1 на Програмата: „Конкурентен и иновативен трансграничен регион“.

Първият информационен ден ще се проведе на 01.02.2019г. (петък) в гр. Солун, Гърция. Точното място на събитието ще бъде оповестено допълнително.
Необходимо условие за участие в събитието е попълването на онлайн регистрационна форма, публикувана на официалната страница на Програмата http://www.greece-bulgaria.eu, която ще остане активна до 28.01.2019г. (понеделник) за участие.

По време на събитието ще бъде осигурен превод на английски, гръцки и български език, като участниците ще имат възможността да се срещнат с потенциални проектни партньори в рамките на В2В срещи.

Други три информационни дни са планирани да се проведат на:

07.02.2019г. (четвъртък) в гр. Благоевград (България)

20.02.2019г. (сряда) в гр. Александруполи (Гърция)

20.03.2019г. (сряда) в гр. Хасково (България)

Допълнителна информация и/или евентуална актуализация, свързана с датите и локациите за провеждането на информационните дни може да намерите на страниците на МРРБ и Програмата.

 


Предстоящи информационни дни по проекти и програми


СТАРТИРАТ ИНФОРМАЦИОННИ ДНИ ЗА ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЦЕДУРА BG16RFOP002-2.040 „ПОДОБРЯВАНЕ НА ПРОИЗВОДСТВЕНИЯ КАПАЦИТЕТ В МАЛКИТЕ И СРЕДНИ ПРЕДПРИЯТИЯ“ ПО ОПИК

Главна дирекция „Европейски фондове за конкурентоспособност”, в качеството си на Управляващ орган на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020, организира информационна кампания за представяне на процедура BG16RFOP002-2.040 „Подобряване на производствения капацитет в малките и средни предприятия“  по Оперативна програма "Иновации и конкурентоспособност" 2014-2020.

Кампанията ще се проведе в периода от 15 януари 2019 г. до 04 февруари 2019 г. 

В рамките на информационните дни експерти от Главна дирекция „Европейски фондове за конкурентоспособност” ще представят процедурата пред заинтересованите страни в градовете Варна, Русе, Монтана, Стара Загора, Пловдив, Благоевград и София.

 

Информационните дни са открити и ще се проведат по следния график:

Варна – 15 януари  2019 г. (вторник), в зала на хотел „Черно море“ от 10.00 до 12.00 часа (регистрация: 9.30 - 10.00 ч.)

Русе  – 16 януари  2019 г.  (сряда), в Пленарна зала на Община Русе от 10.00 до 12.00 часа (регистрация: 9.30 - 10.00 ч.)

Монтана  – 17 януари  2019 г. (четвъртък), в залата на Общински младежки дом от 10.00 до 12.00 часа (регистрация: 9.30 - 10.00 ч.)

Стара Загора – 29 януари  2019 г. (вторник), в залата на Общински съвет-Стара Загора от 10.00 до 12.00 часа (регистрация: 9.30 - 10.00 ч.)

Пловдив – 30 януари  2019 г. (сряда), в зала „Пълдин“ в хотел "Санкт  Петербург", от 10.00 до 12.00 часа (регистрация: 9.30 - 10.00 ч.)

Благоевград – 31 януари  2019 г. (четвъртък), в зала „22 септември“ - Община Благоевград, от 10.00 до 12.00 часа (регистрация: 9.30 - 10.00 ч.)

София – 04 февруари  2019 г. (понеделник), в зала „Диамант“ в х-л „Рамада“, от 10.00 до 12.00 часа (регистрация: 9.30 - 10.00 ч.)

 Допълнителна информация относно процедура „Подобряване на производствения капацитет в малките и средни предприятия“ е публикувана на интернет страницата на Управляващия орган: www.opic.bg.

 


Предстоящи информационни дни по проекти и програми


Информационeн ден по програма „Европейски корпус за солидарност"

Център за развитие на човешките ресурси, в сътрудничество с Министерство на младежта и спорта, организира Информационен ден по новата Програма на ЕС „Европейски корпус за солидарност“.

Европейският корпус за солидарност има за цел да насърчава солидарността като ценност у младите хора (до 30г.) чрез доброволчески дейности, стажове и работни места в страната и чужбина. Мисията на корпуса е да ангажира младите хора и организациите в достъпни и висококачествени дейности на солидарност като средство за укрепване на сближаването, демокрацията и гражданството в Европа. Същевременно Европейският корпус за солидарност цели да отговори на обществените предизвикателства и да укрепи общностите, като полага особени усилия за насърчаване на социалното приобщаване. По този начин Корпусът ще допринесе за европейското сътрудничество между младите хора.

В тази връзка Ви каним на 11 септември 2018г., от 10:00 часа, ще се състои информационно събитие за „Европейски корпус за солидарност", на което ще бъдат представени всички възможности на новата Програма, начините на кандидатстване и предстоящата покана, която ще бъде с краен срок през м.октомври 2018г.

В рамките на събитието ще бъдат представени основните дейности на програмата:

Знак за качество;
Доброволчество;
Стажове и работни места;
Проекти за солидарност;
Практическо представяне на формулярите за кандидатстване и интернет страницата на Програмата.

Ще бъде направен преглед на възможностите за финансиране за различните целеви групи в рамките на предстоящите покани за кандидатстване.

Линк към регистрационната форма: https://www.surveymonkey.com/r/8JNCCL7

Повече информация относно логистиката и програмата на събитието ще ви бъде изпратена при потвърждение на вашата регистрация.

Център за развитие на човешките ресурси ще осигури нощувка на 10 септември 2018г. и ще поеме пътни разходи на участниците в семинара, пристигащи от населени места извън гр. София! Инструкция за изплащане на пътни разходи – тук. 

 

 

Източник: Център за развитие на човешките ресурси, 30 август 2018

 


Предстоящи информационни дни по проекти и програми


Информационен ден по Програма на ЕС „Европейски корпус за солидарност“ 
Център за развитие на човешките ресурси, в качеството си на Национална агенция по Програма „Еразъм+“ в България, организира Информационен ден по Програма на ЕС „Европейски корпус за солидарност“, 25 юли 2018г., от 10:00 часа.
Събитието ще се проведе в сградата на Центъра за развитие на човешките ресурси, гр. София, ул. Граф Игнатиев №15, конферентна зала на 1 етаж от 10 часа.

Линк - http://hrdc.bg/news/%D0%B8%D0%BD%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%86%D0%B8%D0%BE%D0%BD%D0%BD%D0%BE-%D1%81%D1%8A%D0%B1%D0%B8%D1%82%D0%B8%D0%B5-%D0%BF%D0%BE-%D0%B5%D0%B2%D1%80%D0%BE%D0%BF%D0%B5%D0%B9%D1%81%D0%BA%D0%B8/


Предстоящи информационни дни по проекти и програми


Управляващият орган организира разяснителна кампания по процедурата съгласно следния график:

София – 25 юли 2018 г. (сряда), в зала „Мусала“ на хотел „Хилтън“ от 10:00 часа (регистрация: 9:30 – 10:00); Моля, до 24.07.2018 г,. да потвърдите присъствието си тук.
Пловдив – 26 юли 2018 г. (четвъртък), в зала „Пълдин“ на хотел „Санкт Петербург“ от 14:00 часа (регистрация: 13:30 – 14:00); Моля, до 24.07.2018 г., да потвърдите присъствието си тук.
Враца – 27 юли 2018 г. (петък), в Конферентна зала на Търговско-промишлена палата от 11:00 часа (регистрация: 10:30 – 11:00); Моля, до 24.07.2018 г., да потвърдите присъствието си тук.
Бургас – 30 юли 2018 г. (понеделник), в зала „Компас“ на хотел „България“ от 14:00 часа (регистрация: 13:30 – 14:00); Моля, до 24.07.2018 г., да потвърдите присъствието си тук.
Варна – 31 юли 2018 г. (вторник), в зала „Голдън Тюлип“ на хотел „Голдън Тюлип Варна“ от 10:00 часа (регистрация: 9:30 – 10:00); Моля, до 24.07.2018 г., да потвърдите присъствието си тук.
Велико Търново – 1 август 2018 г. (сряда), в зала „Царевец“ на хотел „Премиер“ от 10:00 часа (регистрация: 9:30 – 10:00); Моля, до 24.07.2018 г., да потвърдите присъствието си тук.

Всички документи по процедурата са публикувани на Единния информационен портал: www.eufunds.bg и в ИСУН.

ОБЯВА ЗА ОТКРИВАНЕ НА ПРОЦЕДУРА ЧРЕЗ ПОДБОР ПО ОПДУ

 

ОБЯВА

ЗА ОТКРИВАНЕ НА ПРОЦЕДУРА ЧРЕЗ ПОДБОР ПО ОПДУ ЗА

ПОВИШАВАНЕ НА ГРАЖДАНСКОТО УЧАСТИЕ В ПРОЦЕСИТЕ НА ФОРМУЛИРАНЕ, ИЗПЪЛНЕНИЕ И МОНИТОРИНГ НА ПОЛИТИКИ И ЗАКОНОДАТЕЛСТВО

Управляващият орган на Оперативна програма „Добро управление” (ОПДУ), съфинансирана от Европейския социален фонд, открива Процедура BG05SFOP001-2.009 за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ чрез подбор на проектни предложения с наименование:

„ПОВИШАВАНЕ НА ГРАЖДАНСКОТО УЧАСТИЕ В ПРОЦЕСИТЕ НА ФОРМУЛИРАНЕ, ИЗПЪЛНЕНИЕ И МОНИТОРИНГ НА ПОЛИТИКИ И ЗАКОНОДАТЕЛСТВО“

Целите на процедурата са:

партньорско управление с гражданите и бизнеса;
открито и отговорно управление;
отправяне на препоръки за подобряване процесите по предоставяне на услуги, по-добра регулаторна среда, борба с корупцията, предотвратяване на конфликта на интереси и злоупотреба със служебно положение, спазване на етичните норми от държавните служители.

Допустими кандидати са следните юридически лица:

Юридически лица с нестопанска цел, учредени на основание Закона за юридическите лица с нестопанска цел (ЗЮЛНЦ), определени за извършване на дейност в обществена полза, вписани до 31.12.2017 г. в Централния регистър при Министерството на правосъдието по чл. 45 oт ЗЮЛНЦ (отменен, считано от 01.01.2018 г.), или вписани след 31.12.2017 г. в Регистъра на юридическите лица с нестопанска цел по чл. 17 от ЗЮЛНЦ (в сила от 01.01.2018 г.), които имат поне една приключена финансова година към датата на кандидатстване (НПО);
Национално представителните организации на работодателите и на работниците и служителите, признати от Министерския съвет по реда на чл. 36, ал. 1 от Кодекса на труда и Наредбата за определяне на реда за установяване наличието на критериите за представителност на организациите на работниците и служителите и на работодателите (СИП);
Мрежи/коалиции/платформи на НПО/СИП с членове, отговарящи на горните условия.

Общ размер на безвъзмездната финансова помощ по процедурата: 10 млн. лв. при максимален размер на безвъзмездната финансова помощ за проект – 90 хил. лв.

Краен срок за подаване на проектни предложения: 15.10.2018 г., 18:00 ч.

Начин на подаване на проектни предложения: по електронен път чрез подаване на уеб базиран формуляр за кандидатстване в Информационната система за управление и наблюдение на средствата от ЕСИФ (ИСУН)

Кандидатите по процедурата могат да искат разяснения по Насоките за кандидатстване в срок до три седмици преди изтичането на срока за кандидатстване на следната електронна поща: questions-opgg@government.bg.

 


СТАРТИРАТ ИНФОРМАЦИОННИ ДНИ ЗА ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЦЕДУРА „НАСЪРЧАВАНЕ НА ПРЕДПРИЕМАЧЕСТВОТО“ ПО ОПЕРАТИВНА ПРОГРАМА "ИНОВАЦИИ И КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТ" 2014-2020


Главна дирекция „Европейски фондове за конкурентоспособност”, в качеството си на Управляващ орган на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020, организира информационна кампания за представяне на процедура BG16RFOP002-2.024 „Насърчаване на предприемачеството“ по Оперативна програма "Иновации и конкурентоспособност" 2014-2020.

Кампанията ще се проведе в периода от 02 до 11 юли 2018 г.

В рамките на информационните дни експерти от Главна дирекция „Европейски фондове за конкурентоспособност” ще представят процедурите пред заинтересованите страни в градовете Ямбол, Стара Загора, Кърджали, Пловдив, Благоевград, София, Варна, Търговище и Плевен.

Информационните дни са открити и ще се проведат по следния график:

• Ямбол – 02 юли 2018 г. (понеделник), в зала „Безистен“ /пл. „Освобождение“/ от 10.00 до 12.00 часа (регистрация: 9.30 - 10.00 ч.)

• Стара Загора – 02 юли 2018 г. (понеделник), в залата на Общински съвет от 15.00 до 17.00 часа (регистрация: 14.30 - 15.00 ч.)

• Кърджали – 03 юли 2018 г. (вторник), в залата на Бизнес инкубатор /център/ от 10.00 до 12.00 часа (регистрация: 9.30 - 10.00 ч.)

• Търговище – 04 юли 2018 г. (сряда), в зала 74 в сградата на община Търговище от 10.00 до 12.00 часа (регистрация: 9.30 - 10.00 ч.)

• Плевен – 05 юли 2018 г. (четвъртък), в зала на х-л „Ростов“, от 10.00 до 12.00 часа (регистрация: 9.30 - 10.00 ч.)

• София – 06 юли 2018 г. (петък), в зала „София Гранд“ на х-л „Маринела“, от 10.00 до 13.00 часа (регистрация: 9.00 - 10.00 ч.)

• Варна – 09 юли 2018 г. (понеделник), в зала на х-л „Черно море“, от 10.00 до 12.00 часа (регистрация: 9.30 - 10.00 ч.)

• Пловдив – 10 юли 2018 г. (вторник), в зала в „Гранд хотел Пловдив“ от 10.30 до 12.30 часа (регистрация: 10.00 - 10.30 ч.)

• Благоевград – 11 юли 2018 г. (сряда), в зала „22 септември“ в сградата на община Благоевград от 11.00 до 13.00 часа (регистрация: 10.30 - 11.00 ч.).

Допълнителна информация относно процедура „Насърчаване на предприемачеството“ е публикувана на интернет страницата на Управляващия орган: www.opic.bg.


СТАРТИРАТ ИНФОРМАЦИОННИ ДНИ ПО ОПЕРАТИВНА ПРОГРАМА "ИНОВАЦИИ И КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТ" 2014-2020


Главна дирекция „Европейски фондове за конкурентоспособност”, в качеството си на Управляващ орган на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020, организира информационна кампания за представяне на процедура „Подкрепа за пилотни и демонстрационни инициативи за ефективно използване на ресурсите“  по Оперативна програма "Иновации и конкурентоспособност" 2014-2020. В рамките на информационните дни, експерти от Главна дирекция „Европейски фондове за конкурентоспособност” ще представят процедурата.
Кампанията ще се проведе от 16 до 25 януари 2018 г. Информационните дни започват на 16 януари във Варна и продължават във Велико Търново (17 януари), Плевен (18 януари), Стара Загора (23 януари), Пловдив (24 януари) и София (25 януари).
График на информационните дни
• Варна – 16 януари 2018 г. (вторник), в зала на хотел „Черно море“ от:
- 10.00 до 12.00 часа (регистрация: 9.30 - 10.00 ч.)
• Велико Търново – 17 януари  2018 г.  (сряда), в залата на Община Велико Търново от:
- 10.00 до 12.00 часа (регистрация: 9.30 - 10.00 ч.)
• Плевен – 18 януари  2018 г. (четвъртък), в зала на х-л „Ростов“ от:
- 10.00 до 12.00 часа (регистрация: 9.30 - 10.00 ч.)
• Стара Загора – 23 януари 2018 г. (вторник), в залата на Общински съвет-Стара Загора от:
- 10.00 до 12.00 часа (регистрация: 9.30 - 10.00 ч.)
• Пловдив – 24 януари 2018 г. (сряда), в зала на Гранд хотел Пловдив, от:
- 10.00 до 12.00 часа (регистрация: 9.30 - 10.00 ч.)
• София – 25 януари 2018 г. (четвъртък), в зала „София“ в ИНТЕРПРЕД, от:
- 10.00 до 12.00 часа (регистрация: 9.30 - 10.00 ч.)
Допълнителна информация за процедурата „Подкрепа за пилотни и демонстрационни инициативи за ефективно използване на ресурсите“ можете да намерите на интернет страницата на Управляващия орган: www.opic.bg.
 
 

Изпълнителната агенция за насърчаване на малките и средните предприятия на 14 ноември 2017 г. организира в град Смолян бизнес обучение - семинар


Изпълнителната агенция за насърчаване на малките и средните предприятия на 14 ноември 2017 г. организира в град Смолян бизнес обучение - семинар на тема „Онлайн търговията и възможностите пред малките и средните предприятия за увеличаване на продажбите“.
Събитието се организира съвместно с „АПИС Европа“ АД, „Ди Ейч Ел Експрес България“ ЕООД и Българска агенция за експортно застраховане /БАЕЗ/.
По време на семинара ще бъдат дискутирани теми, засягащи силата на електронната търговия, като още едно средство за повишаване възможностите на малките и средните предприятия за реализация на стоки и услуги, както на вътрешния, така и на международните пазари. 
Участниците ще имат възможност да задават своите въпроси, както по отношение на продажбите през интернет и етапите от износа на една пратка, така и за нормативните изисквания. 
Семинарът ще открие Зам. Областният управител на област Смолян, като на него са поканени да присъстват представители на бизнеса, неправителственият сектор и институции от област Смолян.

 Работно време:

Понеделник - Петък : 9:00 - 17:30
Събота - Неделя : почивни дни

  Телефон:

централа: 0301/ 60192
факс: 0301/ 62333

 E-mail:

governor@region-smolyan.org

 Булстат:

120068166

 Банкови сметки:

Транзитна сметка /наеми, продажби имоти, режийни, деловодни разноски, такси-удостоверения, закупени тръжни документи/:
BG59 IABG 7491 3101 2754 01
Банков код: IABG7491
BIC IABGBGSF
„ИНТЕРНЕШЪНЪЛ АСЕТ БАНК” АД, клон Смолян

Набирателна сметка /отчуждени имоти, депозити, гаранции/:
BG93 IABG 7491 3301 2754 03
Банков код: IABG7491
BIC IABGBGSF
„ИНТЕРНЕШЪНЪЛ АСЕТ БАНК” АД, клон Смолян

Бързи връзки

  • Новини
  • Обяви
  • Предстоящи събития
  • Информация
    • Профил на купувача през ЦАИС ЕОП
    • Профил на купувача
    • ИЗБОРИ
  • Услуги
  • Галерия
  • Контакти

 ГОРЕЩИ ЛИНИИ

За сигнали за корупция:

от 9:00 до 17:30
телефон: 0301/60153

За сигнали за бедствия и аварии:

от 17:30 до 9:00
телефон: 0301/60193

Обратна връзка:
Свържете се с нас
 
Анкетно проучване за работодатели 2/2020
  • Област Смолян
  • Новини
  • Обяви
  • Предстоящи събития
  • Галерия
  • Контакти
  • Карта на сайта
Телефон
(0301) 601 92
Областна администрация Смолян

© Copyright 2021 Всички права запазени.