Среща "Наука за бизнес"
Наука за бизнес: Иновациите са тук
БАН и ИАНМСП обединяват сили за първото по рода си събитие, което ще покаже разработките на Академията, готови да се превърнат в успешен бизнес
Изпълнителната агенция за насърчаване на малките и средните предприятия (ИАНМСП) и Българската академия на науките (БАН) обединяват сили за първото по рода си събитие, което ще представи последните иновационни разработки на Академията, готови да се превърнат в успешен бизнес. Събитието под надслов „Наука за бизнес“ цели да покаже на българските бизнес среди, че БАН произвежда множество продукти и технологии, готови да излязат на пазара или да бъдат внедрени в производството за оптимизация на процесите в предприятията.
Основна мисия на „Наука за бизнес“ е да постави още едно стъпало по пътя на изграждането на устойчива институционална среда за сътрудничество и взаимодействие между българската наука и бизнеса. Събитието ще се проведе на 10 март 2020 г., от 10.00 часа, в Иновационен форум „Джон Атанасов“ в София Тех Парк, като ще събере на едно място представители на институтите, лабораториите и Единния център за иновации към БАН и десетки български предприемачи, собственици на компании и иновационни ентусиасти.
В рамките на форума ще бъдат представени съвместни проекти между БАН и българските предприятия, успели да се наложат на пазара, както и научно-приложните продукти и технологии на изследователи от Академията, по които се работи в момента. С редица презентации събитието ще покаже най-интересните проекти на Академията за оптимизация на индустриалните задачи, 3D цифровизация, енергийна ефективност, водородни технологии, екология, преработка на отпадъци, електро- и топлопроизводство, съхранение на енергия, медицина, фармацевтична промишленост, лозарство, винарство и много други.
Гостите на „Наука за бизнес“ ще могат да се докоснат до прототипи на най-новите изделия, създадени в научните институти на БАН, изложени на щандове във фоайето на зала „Джон Атанасов“ в София Тех Парк, както и да установят контакт с представители на Академията и Изпълнителната агенция за насърчаване на малките и средните предприятия.
Нетуъркинг зоната ще даде възможност за създаване на нови контакти между компаниите с интерес в иновационното инвестиране, представителите на науката и държавните институции.
За събитието e необходима предварителнa регистрация тук: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfSCDqLvVXfVLmWO9sFjQhozuyeVETaQ6yiEtfm0P2l2x9uWw
Регистрационна форма за участие в среща "Наука за бизнес"
Срещата "Наука за бизнес" се организира от Българската академия на науките съвместно с Изпълнителната агенция за МСП, като целта е да се създаде институционална среда за сътрудничество и взаимодействие между българската наука и бизнеса.
Събитието ще се проведе на 10 март 2020 г., от 10.00 часа, в Иновационен форум „Джон Атанасов“ в София Тех Парк, като ще събере на едно място представители на институтите, лабораториите и Единния център за иновации към БАН и десетки български предприемачи, собственици на компании и иновационни ентусиасти, в следния предварителен формат:
- Първа част – представяне на съвместни проекти между БАН и фирми – примери за съвместно сътрудничество между бизнеса и БАН ( представени от фирми);
- Втора част – представяне на продукти, създадени в институтите и лабораториите на БАН и как тези продукти или решения са се наложили на пазара и в практиката (представени от институтите на БАН);
- Трета част – представяне на научно-приложни технологии / разработки / проекти на изследователи от БАН, по които се работи в момента и за които има нужда от партньорство с бизнеса или други научни институции.
Паралелно във фоайето на зала „Джон Атанасов“ ще има на разположение щандове/изложение на продукти/прототипи на БАН.
Събитието ще завърши в неформална обстановка и възможност за двустранни срещи.
Във връзка с провеждането на събитието, организаторите събират, съхраняват и обработват Вашите лични данни съгласно Регламент (ЕС) 2016/679 и Закона за защита на личните данни на РБ.
Линк - https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfSCDqLvVXfVLmWO9sFjQhozuyeVETaQ6yiEtfm0P2l2x9uWw/viewform
Предстоящи информационни дни по проекти и програми
Предстоящи информационни дни по проекти и програми
Първата международна конференция по Емоционална интелигентност ще се състои в София – 15-18.04.2019 г.
Първата международна конференция по Емоционална интелигентност в София ще представи водещи имена в психологията и научни подходи, които са приложими в израстването на бизнес лидерите
На 15-и април в София започва Седмицата по Емоционална интелигентност. Събитията включени в нея – Първа международна конференция и сертификационно обучение се организират за първи път в България. Те ще представят научния подход към тази сфера на психологията и нейното приложение в бизнеса. Организатор на събитията е Фондация за развитие на Емоционалната интелигентност в България и лично нейния основател – д-р Антонина Кардашева, д.пс.н.
Темата за умението да управляваме емоциите си, като важен фактор за изграждане на устойчив бизнес модел на поведение се очертава като все по-актуална в стратегическото лидерско развитие. Различни изследвания показват значението на Емоционалната интелигентност като отличителна личностна черта на лидерите. Значимо е и мястото ѝ като водещ компонент при работа с хора и развитие на екипи. Самосъзнанието, знанието и умението да се управляват предизвикателствата в конфликтна ситуация са най-добрия стандарт и ефективен инструмент на съвременната бизнес среда. Нашата самооценка и самоуважение зависи от нивото на Емоционалната ни интелигентност. Самоуважението е увереност в личния успех, убеденост в качеството на личните постижения, добро самочувствие и позитивна оценка за себе си. То е много важна характеристика от личността на мениджъра и лидера, и ролята, която той изпълнява в своята бизнес среда.
Авторът на Теорията на Емоционалната интелигентност като личностна черта проф. Константин В. Петридес ще се включи със специална онлайн лекция в програмата на Конференцията. Той е основател на Лондонската психометрична лаборатория и професор по психология и психометрия в University College London (UCL). Неговите Въпросници за изследване на Емоционалната интелигентност като личностна черта (TEIQue) се използват в цял свят за приложни и научни изследвания.
„Емоционална интелигентност е отличителен белег и е личностно качество на индивида. Тя има решаващо значение за успеха, както вътрешен (психологически), така и външен (във външния свят).“ – анонсира своята тема на Конференцията проф. Пертидес.
Емоционалната интелигентност в стратегическото лидерство ще разгледа в своята лекция проф. Мария Радославова – в специално онлайн включване от САЩ. Лектор в Катедрата по Мениджмънт в Бизнес колежа към Калифорнийския университет на Сан Франциско, тя е автор на книгите "Психологически механизми на възникване и функции на удовлетвореност от труда" и "Психичното въздействие на ръководителя върху сътрудниците в организацията".
„Трите компонента на Емоционалната интелигентност могат да бъдат мощни движещи сили за използване на различни комуникационни умения в хоризонталното и вертикалното взаимодействие на мениджърите с членовете на организацията и с партньорските организации. Като цяло мениджърите на организации, които притежават висока Емоционална интелигентност намират много възможности да общуват положително и да помагат на служителите си да развият нагласи за постижения, да научават нови неща, да израстват и да ги мотивират да допринесат за успеха на организацията.“ – сподели в интервю за предстоящата Конференция в София проф. Радославова.
Седмицата по Емоционална интелигентност включва Международна Конференция, която ще се проведе в хотел Новотел София на 15-и май и сертификационно професионално обучение на две нива в периода от 16 до 18 април с водещ д-р Джон Пелитери - президент на Международното общество по емоционална интелигентност, Ню Йорк, САЩ. Програмата на обучението ще предостави на участниците експертно знание по емпирично-базирани резултати за емоционална интелигентност, ефективни стратегии и умения в прилагането й във всички сфери на социалния живот. Сертификатите ще дадат легитимност и възможност на участниците да развият и прилагат знания по емоционална интелигентност в разнообразна работна среда и условия.
Партньори в Седмицата на емоционалната интелигентност са Българската асоциация за управление на хора (БАУХ), Фондация „Дарби", STOOS, Българската асоциация за тренинг и развитие (БАТР), Консултантската компания за развитие на човешките ресурси „Заедно“, Американски университет в България, Югозападен Университет „Св. Неофит Рилски", Нов Български Университет, Институт за социална и емоционална интелигентност, платформата YOUth TALENTs и Българската младежка спортна асоциация.
Пълната програма и регистрацията за участие са на сайта http://www.foundation-ei.com/
Предстоящи информационни дни по проекти и програми
Информационни дни за представяне на 5-та покана по Програмата INTERREG V-A Гърция-България 2014-2020
Управляващият Орган, Националният Орган (Дирекция „Управление на териториалното сътрудничество“/ МРРБ) и Съвместният секретариат на Програмата INTERREG V-A Гърция-България 2014-2020 организират информационни дни за представяне на 5-та покана за набиране на проектни предложения „Грантова схема за подкрепа на малки и средни предприятия за стимулиране на растежа им и разширяване на икономическата им дейност извън местните пазари“, в рамките на Приоритетна ос 1 на Програмата: „Конкурентен и иновативен трансграничен регион“.
Първият информационен ден ще се проведе на 01.02.2019г. (петък) в гр. Солун, Гърция. Точното място на събитието ще бъде оповестено допълнително.
Необходимо условие за участие в събитието е попълването на онлайн регистрационна форма, публикувана на официалната страница на Програмата http://www.greece-bulgaria.eu, която ще остане активна до 28.01.2019г. (понеделник) за участие.
По време на събитието ще бъде осигурен превод на английски, гръцки и български език, като участниците ще имат възможността да се срещнат с потенциални проектни партньори в рамките на В2В срещи.
Други три информационни дни са планирани да се проведат на:
07.02.2019г. (четвъртък) в гр. Благоевград (България)
20.02.2019г. (сряда) в гр. Александруполи (Гърция)
20.03.2019г. (сряда) в гр. Хасково (България)
Допълнителна информация и/или евентуална актуализация, свързана с датите и локациите за провеждането на информационните дни може да намерите на страниците на МРРБ и Програмата.
Предстоящи информационни дни по проекти и програми
СТАРТИРАТ ИНФОРМАЦИОННИ ДНИ ЗА ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЦЕДУРА BG16RFOP002-2.040 „ПОДОБРЯВАНЕ НА ПРОИЗВОДСТВЕНИЯ КАПАЦИТЕТ В МАЛКИТЕ И СРЕДНИ ПРЕДПРИЯТИЯ“ ПО ОПИК
Главна дирекция „Европейски фондове за конкурентоспособност”, в качеството си на Управляващ орган на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020, организира информационна кампания за представяне на процедура BG16RFOP002-2.040 „Подобряване на производствения капацитет в малките и средни предприятия“ по Оперативна програма "Иновации и конкурентоспособност" 2014-2020.
Кампанията ще се проведе в периода от 15 януари 2019 г. до 04 февруари 2019 г.
В рамките на информационните дни експерти от Главна дирекция „Европейски фондове за конкурентоспособност” ще представят процедурата пред заинтересованите страни в градовете Варна, Русе, Монтана, Стара Загора, Пловдив, Благоевград и София.
Информационните дни са открити и ще се проведат по следния график:
Варна – 15 януари 2019 г. (вторник), в зала на хотел „Черно море“ от 10.00 до 12.00 часа (регистрация: 9.30 - 10.00 ч.)
Русе – 16 януари 2019 г. (сряда), в Пленарна зала на Община Русе от 10.00 до 12.00 часа (регистрация: 9.30 - 10.00 ч.)
Монтана – 17 януари 2019 г. (четвъртък), в залата на Общински младежки дом от 10.00 до 12.00 часа (регистрация: 9.30 - 10.00 ч.)
Стара Загора – 29 януари 2019 г. (вторник), в залата на Общински съвет-Стара Загора от 10.00 до 12.00 часа (регистрация: 9.30 - 10.00 ч.)
Пловдив – 30 януари 2019 г. (сряда), в зала „Пълдин“ в хотел "Санкт Петербург", от 10.00 до 12.00 часа (регистрация: 9.30 - 10.00 ч.)
Благоевград – 31 януари 2019 г. (четвъртък), в зала „22 септември“ - Община Благоевград, от 10.00 до 12.00 часа (регистрация: 9.30 - 10.00 ч.)
София – 04 февруари 2019 г. (понеделник), в зала „Диамант“ в х-л „Рамада“, от 10.00 до 12.00 часа (регистрация: 9.30 - 10.00 ч.)
Допълнителна информация относно процедура „Подобряване на производствения капацитет в малките и средни предприятия“ е публикувана на интернет страницата на Управляващия орган: www.opic.bg.
Предстоящи информационни дни по проекти и програми
Информационeн ден по програма „Европейски корпус за солидарност"
Център за развитие на човешките ресурси, в сътрудничество с Министерство на младежта и спорта, организира Информационен ден по новата Програма на ЕС „Европейски корпус за солидарност“.
Европейският корпус за солидарност има за цел да насърчава солидарността като ценност у младите хора (до 30г.) чрез доброволчески дейности, стажове и работни места в страната и чужбина. Мисията на корпуса е да ангажира младите хора и организациите в достъпни и висококачествени дейности на солидарност като средство за укрепване на сближаването, демокрацията и гражданството в Европа. Същевременно Европейският корпус за солидарност цели да отговори на обществените предизвикателства и да укрепи общностите, като полага особени усилия за насърчаване на социалното приобщаване. По този начин Корпусът ще допринесе за европейското сътрудничество между младите хора.
В тази връзка Ви каним на 11 септември 2018г., от 10:00 часа, ще се състои информационно събитие за „Европейски корпус за солидарност", на което ще бъдат представени всички възможности на новата Програма, начините на кандидатстване и предстоящата покана, която ще бъде с краен срок през м.октомври 2018г.
В рамките на събитието ще бъдат представени основните дейности на програмата:
Знак за качество;
Доброволчество;
Стажове и работни места;
Проекти за солидарност;
Практическо представяне на формулярите за кандидатстване и интернет страницата на Програмата.
Ще бъде направен преглед на възможностите за финансиране за различните целеви групи в рамките на предстоящите покани за кандидатстване.
Линк към регистрационната форма: https://www.surveymonkey.com/r/8JNCCL7
Повече информация относно логистиката и програмата на събитието ще ви бъде изпратена при потвърждение на вашата регистрация.
Център за развитие на човешките ресурси ще осигури нощувка на 10 септември 2018г. и ще поеме пътни разходи на участниците в семинара, пристигащи от населени места извън гр. София! Инструкция за изплащане на пътни разходи – тук.
Източник: Център за развитие на човешките ресурси, 30 август 2018
Предстоящи информационни дни по проекти и програми
Информационен ден по Програма на ЕС „Европейски корпус за солидарност“
Център за развитие на човешките ресурси, в качеството си на Национална агенция по Програма „Еразъм+“ в България, организира Информационен ден по Програма на ЕС „Европейски корпус за солидарност“, 25 юли 2018г., от 10:00 часа.
Събитието ще се проведе в сградата на Центъра за развитие на човешките ресурси, гр. София, ул. Граф Игнатиев №15, конферентна зала на 1 етаж от 10 часа.
Линк - http://hrdc.bg/news/%D0%B8%D0%BD%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%86%D0%B8%D0%BE%D0%BD%D0%BD%D0%BE-%D1%81%D1%8A%D0%B1%D0%B8%D1%82%D0%B8%D0%B5-%D0%BF%D0%BE-%D0%B5%D0%B2%D1%80%D0%BE%D0%BF%D0%B5%D0%B9%D1%81%D0%BA%D0%B8/
Предстоящи информационни дни по проекти и програми
Управляващият орган организира разяснителна кампания по процедурата съгласно следния график:
София – 25 юли 2018 г. (сряда), в зала „Мусала“ на хотел „Хилтън“ от 10:00 часа (регистрация: 9:30 – 10:00); Моля, до 24.07.2018 г,. да потвърдите присъствието си тук.
Пловдив – 26 юли 2018 г. (четвъртък), в зала „Пълдин“ на хотел „Санкт Петербург“ от 14:00 часа (регистрация: 13:30 – 14:00); Моля, до 24.07.2018 г., да потвърдите присъствието си тук.
Враца – 27 юли 2018 г. (петък), в Конферентна зала на Търговско-промишлена палата от 11:00 часа (регистрация: 10:30 – 11:00); Моля, до 24.07.2018 г., да потвърдите присъствието си тук.
Бургас – 30 юли 2018 г. (понеделник), в зала „Компас“ на хотел „България“ от 14:00 часа (регистрация: 13:30 – 14:00); Моля, до 24.07.2018 г., да потвърдите присъствието си тук.
Варна – 31 юли 2018 г. (вторник), в зала „Голдън Тюлип“ на хотел „Голдън Тюлип Варна“ от 10:00 часа (регистрация: 9:30 – 10:00); Моля, до 24.07.2018 г., да потвърдите присъствието си тук.
Велико Търново – 1 август 2018 г. (сряда), в зала „Царевец“ на хотел „Премиер“ от 10:00 часа (регистрация: 9:30 – 10:00); Моля, до 24.07.2018 г., да потвърдите присъствието си тук.
Всички документи по процедурата са публикувани на Единния информационен портал: www.eufunds.bg и в ИСУН.
ОБЯВА ЗА ОТКРИВАНЕ НА ПРОЦЕДУРА ЧРЕЗ ПОДБОР ПО ОПДУ
ОБЯВА
ЗА ОТКРИВАНЕ НА ПРОЦЕДУРА ЧРЕЗ ПОДБОР ПО ОПДУ ЗА
ПОВИШАВАНЕ НА ГРАЖДАНСКОТО УЧАСТИЕ В ПРОЦЕСИТЕ НА ФОРМУЛИРАНЕ, ИЗПЪЛНЕНИЕ И МОНИТОРИНГ НА ПОЛИТИКИ И ЗАКОНОДАТЕЛСТВО
Управляващият орган на Оперативна програма „Добро управление” (ОПДУ), съфинансирана от Европейския социален фонд, открива Процедура BG05SFOP001-2.009 за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ чрез подбор на проектни предложения с наименование:
„ПОВИШАВАНЕ НА ГРАЖДАНСКОТО УЧАСТИЕ В ПРОЦЕСИТЕ НА ФОРМУЛИРАНЕ, ИЗПЪЛНЕНИЕ И МОНИТОРИНГ НА ПОЛИТИКИ И ЗАКОНОДАТЕЛСТВО“
Целите на процедурата са:
партньорско управление с гражданите и бизнеса;
открито и отговорно управление;
отправяне на препоръки за подобряване процесите по предоставяне на услуги, по-добра регулаторна среда, борба с корупцията, предотвратяване на конфликта на интереси и злоупотреба със служебно положение, спазване на етичните норми от държавните служители.
Допустими кандидати са следните юридически лица:
Юридически лица с нестопанска цел, учредени на основание Закона за юридическите лица с нестопанска цел (ЗЮЛНЦ), определени за извършване на дейност в обществена полза, вписани до 31.12.2017 г. в Централния регистър при Министерството на правосъдието по чл. 45 oт ЗЮЛНЦ (отменен, считано от 01.01.2018 г.), или вписани след 31.12.2017 г. в Регистъра на юридическите лица с нестопанска цел по чл. 17 от ЗЮЛНЦ (в сила от 01.01.2018 г.), които имат поне една приключена финансова година към датата на кандидатстване (НПО);
Национално представителните организации на работодателите и на работниците и служителите, признати от Министерския съвет по реда на чл. 36, ал. 1 от Кодекса на труда и Наредбата за определяне на реда за установяване наличието на критериите за представителност на организациите на работниците и служителите и на работодателите (СИП);
Мрежи/коалиции/платформи на НПО/СИП с членове, отговарящи на горните условия.
Общ размер на безвъзмездната финансова помощ по процедурата: 10 млн. лв. при максимален размер на безвъзмездната финансова помощ за проект – 90 хил. лв.
Краен срок за подаване на проектни предложения: 15.10.2018 г., 18:00 ч.
Начин на подаване на проектни предложения: по електронен път чрез подаване на уеб базиран формуляр за кандидатстване в Информационната система за управление и наблюдение на средствата от ЕСИФ (ИСУН)
Кандидатите по процедурата могат да искат разяснения по Насоките за кандидатстване в срок до три седмици преди изтичането на срока за кандидатстване на следната електронна поща: questions-opgg@government.bg.
СТАРТИРАТ ИНФОРМАЦИОННИ ДНИ ЗА ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРОЦЕДУРА „НАСЪРЧАВАНЕ НА ПРЕДПРИЕМАЧЕСТВОТО“ ПО ОПЕРАТИВНА ПРОГРАМА "ИНОВАЦИИ И КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТ" 2014-2020
Главна дирекция „Европейски фондове за конкурентоспособност”, в качеството си на Управляващ орган на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020, организира информационна кампания за представяне на процедура BG16RFOP002-2.024 „Насърчаване на предприемачеството“ по Оперативна програма "Иновации и конкурентоспособност" 2014-2020.
Кампанията ще се проведе в периода от 02 до 11 юли 2018 г.
В рамките на информационните дни експерти от Главна дирекция „Европейски фондове за конкурентоспособност” ще представят процедурите пред заинтересованите страни в градовете Ямбол, Стара Загора, Кърджали, Пловдив, Благоевград, София, Варна, Търговище и Плевен.
Информационните дни са открити и ще се проведат по следния график:
• Ямбол – 02 юли 2018 г. (понеделник), в зала „Безистен“ /пл. „Освобождение“/ от 10.00 до 12.00 часа (регистрация: 9.30 - 10.00 ч.)
• Стара Загора – 02 юли 2018 г. (понеделник), в залата на Общински съвет от 15.00 до 17.00 часа (регистрация: 14.30 - 15.00 ч.)
• Кърджали – 03 юли 2018 г. (вторник), в залата на Бизнес инкубатор /център/ от 10.00 до 12.00 часа (регистрация: 9.30 - 10.00 ч.)
• Търговище – 04 юли 2018 г. (сряда), в зала 74 в сградата на община Търговище от 10.00 до 12.00 часа (регистрация: 9.30 - 10.00 ч.)
• Плевен – 05 юли 2018 г. (четвъртък), в зала на х-л „Ростов“, от 10.00 до 12.00 часа (регистрация: 9.30 - 10.00 ч.)
• София – 06 юли 2018 г. (петък), в зала „София Гранд“ на х-л „Маринела“, от 10.00 до 13.00 часа (регистрация: 9.00 - 10.00 ч.)
• Варна – 09 юли 2018 г. (понеделник), в зала на х-л „Черно море“, от 10.00 до 12.00 часа (регистрация: 9.30 - 10.00 ч.)
• Пловдив – 10 юли 2018 г. (вторник), в зала в „Гранд хотел Пловдив“ от 10.30 до 12.30 часа (регистрация: 10.00 - 10.30 ч.)
• Благоевград – 11 юли 2018 г. (сряда), в зала „22 септември“ в сградата на община Благоевград от 11.00 до 13.00 часа (регистрация: 10.30 - 11.00 ч.).
Допълнителна информация относно процедура „Насърчаване на предприемачеството“ е публикувана на интернет страницата на Управляващия орган: www.opic.bg.
СТАРТИРАТ ИНФОРМАЦИОННИ ДНИ ПО ОПЕРАТИВНА ПРОГРАМА "ИНОВАЦИИ И КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТ" 2014-2020
Кампанията ще се проведе от 16 до 25 януари 2018 г. Информационните дни започват на 16 януари във Варна и продължават във Велико Търново (17 януари), Плевен (18 януари), Стара Загора (23 януари), Пловдив (24 януари) и София (25 януари).
График на информационните дни
• Варна – 16 януари 2018 г. (вторник), в зала на хотел „Черно море“ от:
- 10.00 до 12.00 часа (регистрация: 9.30 - 10.00 ч.)
• Велико Търново – 17 януари 2018 г. (сряда), в залата на Община Велико Търново от:
- 10.00 до 12.00 часа (регистрация: 9.30 - 10.00 ч.)
• Плевен – 18 януари 2018 г. (четвъртък), в зала на х-л „Ростов“ от:
- 10.00 до 12.00 часа (регистрация: 9.30 - 10.00 ч.)
• Стара Загора – 23 януари 2018 г. (вторник), в залата на Общински съвет-Стара Загора от:
- 10.00 до 12.00 часа (регистрация: 9.30 - 10.00 ч.)
• Пловдив – 24 януари 2018 г. (сряда), в зала на Гранд хотел Пловдив, от:
- 10.00 до 12.00 часа (регистрация: 9.30 - 10.00 ч.)
• София – 25 януари 2018 г. (четвъртък), в зала „София“ в ИНТЕРПРЕД, от:
- 10.00 до 12.00 часа (регистрация: 9.30 - 10.00 ч.)
Допълнителна информация за процедурата „Подкрепа за пилотни и демонстрационни инициативи за ефективно използване на ресурсите“ можете да намерите на интернет страницата на Управляващия орган: www.opic.bg.
Изпълнителната агенция за насърчаване на малките и средните предприятия на 14 ноември 2017 г. организира в град Смолян бизнес обучение - семинар
Събитието се организира съвместно с „АПИС Европа“ АД, „Ди Ейч Ел Експрес България“ ЕООД и Българска агенция за експортно застраховане /БАЕЗ/.
По време на семинара ще бъдат дискутирани теми, засягащи силата на електронната търговия, като още едно средство за повишаване възможностите на малките и средните предприятия за реализация на стоки и услуги, както на вътрешния, така и на международните пазари.
Участниците ще имат възможност да задават своите въпроси, както по отношение на продажбите през интернет и етапите от износа на една пратка, така и за нормативните изисквания.
Семинарът ще открие Зам. Областният управител на област Смолян, като на него са поканени да присъстват представители на бизнеса, неправителственият сектор и институции от област Смолян.
Работно време:
Понеделник - Петък : 9:00 - 17:30
Събота - Неделя : почивни дни
Телефон:
централа: 0301/ 60192
факс: 0301/ 62333
E-mail:
governor@region-smolyan.org
Булстат:
120068166
Банкови сметки:
Транзитна сметка /наеми, продажби имоти, режийни, деловодни разноски, такси-удостоверения, закупени тръжни документи/:
BG59 IABG 7491 3101 2754 01
Банков код: IABG7491
BIC IABGBGSF
„ИНТЕРНЕШЪНЪЛ АСЕТ БАНК” АД, клон Смолян
Набирателна сметка /отчуждени имоти, депозити, гаранции/:
BG93 IABG 7491 3301 2754 03
Банков код: IABG7491
BIC IABGBGSF
„ИНТЕРНЕШЪНЪЛ АСЕТ БАНК” АД, клон Смолян
ГОРЕЩИ ЛИНИИ
За сигнали за корупция:
от 9:00 до 17:30
телефон: 0301/60153
За сигнали за бедствия и аварии:
от 17:30 до 9:00
телефон: 0301/60193
Обратна връзка:
